waa rsnyer dah lama aku tak update blog aku ni..blog pn kosong jer n still under renovation..until when "still under renovation" i do no..huhuuh..keje yg byk ngan life skang ni membantutkan focus ku tuk berkarya di dlm blog ni..eceh...huuh..arini dah nak masuk end of nov..tak lama lg masuk dec then jan then feb..uhuuh..tgl beberapa bulan je lg status aku akan bertukar..adoyaii omak uit..adakah anda bersedia cik nor fasyareena? tnye dada jawablah sendiri yek..org len tak blh kawab kecuali diri anda sendiri yek..preparation still under control lg.ada yg dah beli n ada yg dah di tempah tp tak dpt lg..tp dlm byk2 tu rupanyer masih ada lg brg2 n benda2 yg tak sempat lg tuk diprepare kan..fenin2...naseb bek ada mak yg byk tolong n org2 sekeliling..maaf yek mak, kami berdua sgt sibuk dengan keje..kami janji akan tolong mn yg termampu yek.. :-) last week cuti 3 hari sempena sultan's jb birthday..aku sempatlah menyiapkan beberapa kerja yg tertangguh..cat bilik, kemas bilik..pasang carpet baru..cuci air cond...beli barang2 sikit..pttlah org selalu ckp "ingat nak akwen ni sng ker"..huuhu.rupa2nyer mmg rumit..setelah ape yg aku rskan skang ni, fuhhh mmg btl2 menguji tahap kesabaran dlm jiwa ku ini..
ni lah tempat berlangsungnye majlis resepsi ku nnti...ewan semai bakti felda semenchu..semoga semua org yg hadir akan gumbira di dlm dewan ini nnti...

ni kain sutera bugis...kain ni mak n abah ku beli di indonesia..dorang pergi end of october ritu..bj ni akan dipakai oleh semua adik beradik mak n abahku..macam2 wrna ada..yg wrna kuning hijau ni akan dipakai oleh my sis n sis in law..

2 brang ni aku yg varnis..:-) yg atas tu cermin bilik aku n yg bwh tu adalah rehal utk aku mengaji di majlis ku nnti...seharian aku kuar ngan my mum n my auntie beli kain baju..1st we ol gie jakel..ni lah kain y di beli...
kain ni utk sepupu2 ku y akan dipakai pada majlis resepsi....n kain yg bwh tu utk dipakai time mlm berinai..english cotton..red colour utk side mak, blue colour tuk side abah n brown colour tu tuk my grandma..utk semua..hope korang suker.. :-)..pd saudara mara yg jauh, kain2 ni akan di pos by dis week yek..tgggg....

0 comments:

Post a Comment