Ape aku nak buat arini..sgt2 membusankan..dah tahap cipan dah ni..lepas solat subuh basuh baju mandi then tido smula.tp mata xley ttp..so gagahkan diri bgn gak kemas umah..menu breakfast arini western food..heheheh..sosej + telur cincang + hot choc...nyum nyum yummmmy...

Breakfast sudah...mandi sudah..aiiyaaa ape mau aku buat nie..bkk you tube layan movie..hahaha.takde movie yg best langsung..nak kuar gie chill takde mmber..borinknyer..oohhh my lovely fiance, bilakah kamu maw pulang ni..adoyaiiii..klu pas kawen nnti mcm ni jgk, tak tahulah aku maw kata aper..bak kata pepatah klu dah kawen tp still kena tinggal ngan suami baik tak yah kawen..single jer lg bagus...btlkah???? ermmm no comment..tp bagiku btl gak..ada isteri di tinggal2 kan kat umah..ermm tah lah...ada yang kata tmpat seorang isteri di cc suami tp tmpat suami bkn di cc isteri kah?? uhuhuuhuh..jawablah sendiri yek cik nor fasyareena...

hari demi hari,jam demi jam, masa demi masa n mcm2 demi lah...dah nak sampai penghujung july..aug will come..ramadhan akan menjelma...syawal akan muncul tiber..uhuuhuh..sekejap je masa berlalu rsnyer..tp life aku ttp mcm ni..alhamdulilah bersyukur pada-Nya aku masih di panjangkan umur utk hidup di muka bumi indah ini...

Status pn dah berubah..dulu single skunk dah jadi tunangan org..eh btl ke aku dha bertunang?? tp mcm tak bertunang pn..uhuhuh..tak lama lg akan menjadi isteri pada seorg lelaki yg bergelar suami? mmpukah aku menjadi seorg isteri dan seorang ibu? Ya Allah berilah ku petunjuk dan permudahkanlah perjalanan hidup kami berdua dlm menempuh hidup berumah tangga...Amin...

Untuk kekasih hatiku merangkap tunangku dan bakal menjadi suamiku, ku susun sepuluh jari memohon maaf andai diriku tak seperfect isteri2 Nabi Muhammad S.A.W dan tak sepandai umi mu memasak makanan kegemaranmu...kamu pn tahu yg tunangmu ini tak pandai masak kan..hehehhe..insyaAllah utk mu akan ku kuatkan semangat utk memasak setiap hari demi kebahagiaan kita.....( uhuhuhu..dah kenapa lah dgn aku arini)

Biler hati sudah gundah gulana, pemikiran pn sudah kelam kelibut ayat pn mulalah keluar tah aper2..hehehhe...ermm lapar lah pulak aku tgk si serina ni mkn..adoyaiiii..nak kuar mlsnyer...so mkn je lah ape yg ada kat umah...

Jumpa lagi di lain page...semoga ape yg ku impikan menjadi kenyataan..Amin..

0 comments:

Post a Comment