:-)

Ari jumaat yang suram..keadaan hujan di luar telah membuatkan diriku teringat akan bantal dan tilam di rumah..huhuuh..pagi2 air dah membasahi bumi..syukur alhamdulilah..arini dah 30 july..dah nak masuk ogos..Ya Allah cepat btl masa berlalu n sudah byk perkara2 yang aku dah buat..semoga semuanyer di permudahkan..



Alhamdulilah my lovely fiance dah selamat pulang pada 27 julai..aku menjemputnyer di senai airport..di jangka smpai 9.55pm..ermm tp 10.45 baru smpi..naseb bek aku ni di antara golongan2 yang sabar menunggu...ahahah..klu tak, incik tng kena blk naik cab or taxi lor....tp mlm tu entah naper suasana yg spttnyer hepi bertukar suram n pahit..wakawaka..ada "reason" yang aku n dia jer tahu kenapa mlm tu jd mcm tu..ehehehe...erm dia penat tu, dats y jadi mcm tu..cian dia..relax byk2 ye incik tngku..




Lg beberapa hari sj lagi ramadhan akan menyusul..kemudian syawal akan muncul..persiapan raya aku tuk dis year tak mcm thn2 sblm ni..dis year aku wat ala kadar jer...coz aku more to preparation tuk my wedding yg tak baper lama je lg..oooohhhhhhh noooo tinggal beberapa bulan je lagi..fenin2...oleh kerana ddk berjauhan dgn keluarga so aku kena buat sikit demi sikit sendiri..ialah lgpun ni majlis aku kan..tak kan nak harapkan mak n abah lg..cian dorang..walaupun aku tgk dorang dah start beli barang sikit2...wa exited sungguh dorang esp abah..biler aku tnye, jawapan dia " maklumlah dah lama tak bermenantu..anak bongsu pompuan yg nak kawen plak tu.." wa..sungguh terharu aku dgn jawapan yg di berikan..huhuh...nmpknyer dia yg lebih excited dr aku..huhuuhuhu

Ssh bg kita utk melakukan sesuatu perkara itu dengan seperfectnyer...apatah lg klu kita lakukan seorg diri..sure benda tu tak kan menjadi pnyer...hoperfully ape yg aku angankan, impikan akan menjadi kenyataan...InsyaAllah berkat doa n anugerah yg Dia beri akan aku gunakan sepenuhnye...ecehhhhhhhh...Aminnnn..

0 comments:

Post a Comment