Wa semalam sewaktu aku ke Jusco ada lalu 1 kedai ni..adoyaiiiii terliur aku tgk DSLR tu..erm bilalah agaknyer aku dpt pakai camera tu ek..itu lah satu2 nyer impian aku tuk thn 2010 ni..tp apakan daya semua tu tak tercapai..apatah lg aku dah tak bekerja di MMHE lagi..ha MMHE? ape kena mengena MMHE dgn camera tu yek..ooo gaji ek..ahahhaah...poyos jek ayat..nak beli instalment byr bulan2 mcm ok jer tp?? ermm entahlah...

Kdg2 aku terpk gak naper ek mlm2 aku tido pastu bgn pagi esoknyer ada org hadiahkan camera tu kat aku...sedar2 je dah ada kat tepi katil aku..waaaaaaaaaaa bahagianyer hidup klu mcm tu kan..ermm takde ke saper2 mr right yang nak bg dslr kat aku ni...pleseeeeeeeeeee..hahahahha.mengahrap giler....entah biler lah boleh dpt..sesuatu yg aku idamkan dah lama tp apekan daya impianku itu tak tercapai lg..sedihhhh...

kdg2 biler gie shopping complex or mana2 tmpt yg ada jual camera ni aku gagahkan n kuatkan je hati tuk tidak berpaling pd camera itu..haahhaha sampai begitu sekali keadaan aku...uhuhuhhu....

Sesuatu yg kita impikan akan berhasil jg 1 day nnti dengan usaha kita sendiri..insyaAllah..usaha tangga kejayaan..wa mcm motto sekolah aku dulu2 lah..hehee..tetibe plak terinagat zaman2 sekolah dulu...miss dat moments...huhuh

0 comments:

Post a Comment