Setelah sekian lama aku meninggalkan blogku ini akhirnyer hari ni
aku menulis dan membukanyer smula setelah mendapat suntikan rohani (hahahha) drpd makcik ku yang sengal itu...(cikgu siti)..hehhehe maaf ye makcik..nnti raya mintak maaf...rsnyer dah byk kenangan2 terindah n peristiwa2 berlaku di sekelilingku..so kat cni aku nak story mory peristiwa2 yang berlaku sepanjang kehidupanku di bumi ini..hehehe..

Tepat 12 june 2010, aku telah disunting (ecehh) dan ditunangkan dgn seorang jejaka yang berasal dr machang kelantan..uhuuhu..KELANTAN?? semua org terkejut esp mmber ku..hanya yang rapat dgn aku je tau citer disebalik nama KELANTAN ini..uhhu..apepun semuanyer dah di tulis dan ditetapkan..semoga jodohku dgn nyer berkekalan hingga ke akhir hayat kami berdua..AMIN...

Tema majlis tunang ku of course my favourite colour - pink-..thanks so much to my beloved fiance yg bg support kat aku tuk merealisasikan impian ku bertunang dgn warna feveret aku walhal dia tak suker ngan wrna itu..

Selepas zohor rombongan dr pihak lelaki dah smpai tp time tu aku still lagi di solek oleh kak nafis..wa cantiknyer aku..ahhahhah...tak sangka aku cun jgk bersolek ek..hahaha...


















ni lah wajahku setelah di ubah oleh kak nafis..TQ kak

Ramai sedara mara ku yang memeriahkan majlisku..tenkiu sesangat..dorang semua dah berkumpul kat umah dr hari jumaat lagi...biler dah berkumpul tu mcm2 citer n tim
e ni lah nak borak2 smpai pagi...mlm tu aku tka ley tido..uhhuuh..mcm2 perasaan ada..takut..hepi...gerun..n mcm2 lagilah...yang penting aku hepi...kat bwh ni ada beberapa pics semasa majlis aku berlangsung...tp masih ada lg pic yg aku tak dpt dr cameraman aku..huhuuh...jauh sgt smpai kat KL sana...to my beloved frens tenkiu gak coz sudi dtg walaupun dlm keadaan hujan lebat time tu..nisa & niza luv u ol..mmmuuuaahhhh..pics tak dpt di upload lg coz pada cameraman...tgg ek. bersama barang2 hantaran yg di gubah oleh my lovely mum....
saat cincin disarungkan oleh mentua..thnx umi

with family in law...
SELAMAT BERTUNANG 12 JUNE 2010
NOR FASYAREENA HJ KUBAK & MOHD KHAIRUL AMRI CHE HUSNI




0 comments:

Post a Comment